MGK er…

Drømmer du om et gymnasieliv med masser af musik? Om at studere på et musikkonservatorium, leve som professionel musiker eller bare om at blive rigtig god til at spille musik?

MGK på SAG er et intensivt 4-årigt musikalsk studieforløb kombineret med en gymnasial uddannelse. MGK-undervisningen er fuldt integreret i gymnasieskemaet.

MGK på SAG er for gymnasiesøgende unge med et særligt musikalsk talent. For at blive optaget, skal man både bestå en musikalsk optagelsesprøve og være erklæret gymnasieegnet.

Du kan vælge imellem

• Klassisk linje
  • Rytmisk linje
  • Produktionslinje (lydproduktion/sangskrivning/komposition)

Kontakt Morten Lundsby – mlu@sag.dk – hvis du har spørgsmål om MGK.

Praktik

Hvis du går i 8. eller 9. klasse, har du mulighed for at følge MGK-undervisningen og musikundervisningen i gymnasiet i en uge. Kontakt os for mere information.

Følg os!

Følg med i de mange aktiviteter, der er med til at skabe en faglig, kreativ og sjov gymnasietid på Sankt Annæ MGK. Find os her:

Sidst opdateret 5. marts 2024

Bliv en del af vores online fællesskab!

Følg os på vores sociale medier for at holde dig opdateret med vores spændende aktiviteter, begivenheder og de seneste nyheder.
Klik på profilerne herunder og vær med i vores digitale rejse i skolens hverdag.

Sankt Annæ Gymnasium

Gymnasiet