MUSIKSKOLEN PÅ SANKT ANNÆ GYMNASIUM

Københavns Kommunes Musikskole tilbyder instrumental- og sammenspils undervisning for børn og unge med bopæl i Københavns Kommune.

Musikskolen har en velvoksen afdeling på Sankt Annæ Gymnasium, der tilbyder undervisning i næsten alle instrumenter.

Læs mere om Musikskolen på musikskolen.kk.dk

SAG-elever, som ikke bor i kommunen eller står på Københavns Musikskoles venteliste, kan modtage fritidsundervisning i Sankt Annæ Gymnasiums private Instrumentalundervisning, som samarbejder med Musikskolen om sammenspil og om lærerstaben.

Kontakt:
Morten Lundsby
Afdelingsleder MGK og musikskole
mlu@sag.dk
Tlf. 3614 0161

UNDERVISNINGSTILBUD GENNEM KØBENHAVNS MUSIKSKOLE

Soloundervsining i følgende instrumenter:
Violin, bratsch, cello, kontrabas
tværfløjte, obo, klarinet, saxofon
trompet, trombone, klassisk klaver,
klassisk guitar.

Sammenspil:
Spirebanden – begyndersammenspil for blæsere

Karrusel – et specielt tilbud til 3. klasserne:
Hvis du skal starte i 3. klasse hos os, har vi et særligt tilbud, som vi kalder musikkarrusel, hvor du i løbet af året prøver forskellige instrumenter. Undervisningen ligger mandag og tirsdag lige efter skoletid. På mandagskarrusellen får du mulighed for at prøve klarinet, kontrabas og bratsch. På tirsdagskarrusellen for du lov til at prøve tværfløjte, klarinet, obo, fagot, saxofon og trombone. Karrusellen er en rigtig god idé, hvis du endnu ikke har valgt ”dit” instrument.

* Undervisning i rytmisk musik og klassisk slagtøj gennem den kommunale musikskole foregår i Staldgade 29.

UNDERVISNINGSTILBUD GENNEM SANKT ANNÆ PRIVATE INSTRUMENTALUNDERVISNING

Klassisk:
Kontrabas, tværfløjte, obo, klarinet, saxofon, trompet, klaver, guitar

Musikkarrusel – specielt tilbud til 3.klasse – se ovenfor

Rytmisk:
Klaver, guitar, bas, trommer
Saxofon og trompet
Solosang (kun gymnasiet), Vokalgruppe
Sammenspil og lydproduktion

BETALING

Undervisningen gennem Sankt Annæs private ordning

Takster i sæsonen 2023/2024
En sæson består af 10 måneder (september-juni)

Soloundervisning:
25 min lektion kr. 675 pr. måned

Holdundervisning:
Vokalgruppe kr. 500 pr. måned
Karrusel kr. 550 pr. måned
Rytmisk sammenspil kr. 550 pr. måned
Lydproduktion kr. 500 pr. måned

TILMELDING

Børn og unge bosat i Københavns Kommune:

Tilmelding foregår hvert år i perioden 20. april til 20. maj, med sæsonstart i slutningen af august måned.

På www.musikskolen.kk.dk

SAG-elever bosat uden for Københavns Kommune eller på Københavns Musikskoles venteliste:

Tilmelding foregår hvert år i perioden medio juni til medio august med sæsonstart i slutningen af august måned.

Tilmeld dig her: https://sag.speedadmin.dk/registration#/

Sidst opdateret 4. december 2023

Bliv en del af vores online fællesskab!

Følg os på vores sociale medier for at holde dig opdateret med vores spændende aktiviteter, begivenheder og de seneste nyheder.
Klik på profilerne herunder og vær med i vores digitale rejse i skolens hverdag.

Sankt Annæ Gymnasium

Gymnasiet